środa, 15 stycznia 2014

Na dobry początek

Witam,
żeby nie psuć pierwszego wrażenia (:D), przejdę od razu do rzeczy : )

W ostatnim czasie nastąpił wielki come-back swetrów z reniferami - to, co do tej pory było symbolem świątecznego kiczu, nagle stało się przedmiotem pożądania. Przed zakupem takiego produktu powstrzymały mnie:
a) cena
b) sezonowość

Dlatego wygrzebałam w "lumpie" sweter w cudnym niebieskim kolorze i zrobiłam na szydełku aplikację (pierwszą, ale na pewno nie ostatnią), którą przyszyłam tak, żebym mogła ją odpruć, kiedy tylko renifer wyda mi się kiczowaty (albo kiedy nastanie wiosna). Sweter z angorką w połączeniu z quasi-moherowym zwierzakiem wygląda i nosi się bardzo sympatycznie.



Wzór, z którego skorzystałam: http://crochetpedia.blogspot.com/2013/03/2d-crochet-deer-appliques.html

Mam nadzieję, że mój futrzak wywołał u Was uśmiech na twarzy : )
Raisa

P.S. Coś dziwnego stało się z kolorami :<


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz