środa, 12 lutego 2014

NIE LADA WYZWANIE!


Należę do tych szczęśliwych osób, które Święto Zakochanych obchodzą codziennie, ale kiedy natknęłam się na wyzwanie walentynkowe (a potem kolejne... i kolejne), nie mogłam się oprzeć, żeby czegoś nie upaprać. Więc po krótkim repetytorium z anatomii powstała ta mięciutka, milutka pompa :) Miałam mały kłopot z kolorami, bo jestem w posiadaniu włóczki, która raz jest czerwona, raz łososiowa a raz pomarańczowa.

Praca weźmie udział w wyzwaniach:



Skarbnica Pomysłów
AltairArt
Stare Pianino - a tu możecie głosować: głosowanko
Świat Artysty

Po przejrzeniu prac zgłoszonych na konkurs moje zadowolenie trochę się przykurczyło... ; ) Prace innych uczestników są cudne, ale jeśli moje serducho uśmiechnie chociaż 1 osobę, będzie to dla mnie sukces :D

To moje pierwsze wyzwanie ever, więc mam lekką tremę :3




8 komentarzy:

  1. ciekawa interpretacja tematu:) pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurka. No i to jest serce :) Świetna praca.

    OdpowiedzUsuń
  3. no suuuper - jak się kiedyś będziesz chciała wymieniać tą pompką to ja się zapisuję jako pierwsza (moja córka byłaby zachwycona - zaczyna przygodę z szydełkiem a ja robię za recenzenta :)))) serducho bomba

    OdpowiedzUsuń
  4. o wow. niezły narząd :D
    szkoda że takich przeszczepiać nie można. sprawa byłaby rozwiązana i jak mięciutko by było :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Świata Artysty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za odwiedziny blogu Świata Artysty i udział w konkursie. To faktycznie bardzo realistyczne podejście do tematu. Gratuluję dobrego poczucia humoru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nono, to zaskoczenie :) Świetna, dowcipna praca :):) Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :) i Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń