wtorek, 1 kwietnia 2014

Hematokryt ; ) / Hematocrit ;)

Zdobyłam nową koralikową umiejętność - obszywanie koralikami większych koralików :P. A właściwie ledwie tę technikę liznęłam, bo do ideału (czyt. stanu, w którym nie widać żyłki ani oplatanego koralika) jeszcze mi daleko.

I've just learnt another beading technique - making beaded balls. Honestly, I have a long way to go to make perfect balls (with no visible strand and base bead).




Dzięki temu udało mi się wreszcie skompletować hematytową (a według niektórych hematokrytową :D) biżuterię dla Mamy.

Thanks to that, I finally made hematite (hematocrit :D) jewellery set for my Mom.

Bransoletka i naszyjnik to totalnie pierwsze starcie z beading crochet. Jak tak na nie patrzę, jestem pełna podziwu dla siebie, że nie rzuciłam tego w cholerę. Widzę tylko jedno wyjaśnienie dla takiego samozaparcia - miłość. :3

The bracelet and necklace were my totally first attempt at beading crochet. Wen I look at them, I wonder why I didn't give it up. There's only one answer - love.:3





Bransoletka: ukośnik 12k
Naszyjnik: ukośnik 11k
TOHO 11o Metallic Hematite



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz