sobota, 30 sierpnia 2014

Arbuz / Watermelon

Męczyłam go niesamowicie długo - praktycznie wszystko musiałam w nim poprawiać. Ale wreszcie się udało i mam swój szydełkowy kosmetyczko-piórnik (jeszcze się nie zdecydowałam, co będę w nim nosić).
Zapinany na zamek, rozszerzający się ku dołowi, wyściełany czarnym welurem.
Myślę, że się polubimy.


Za jakiś czas powinnam uporać się z wzorem, więc arbuz jeszcze się pojawi.

Aha - jeszcze jedno.
Zgłaszam swoje dziełko na wyzwanie w Szufladzie : )

Making this one took me such a long time - everything needed to be corrected. Finally it's finished and I have my own (pen)case. With zipper and black velvet inside.
I think we'll like each other.

I'll write pattern to this case so you'll see my watermelon again soon.













5 komentarzy:

  1. Ale super! Bardzo pomysłowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! miał być taką wakacyjną robótką a skończyłam go, kiedy wakacje się już skończyły : D

      Usuń
  2. Ale cudny, świetny pomysł i wyszedł super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi to "słyszeć" od Ciebie : )

      Usuń
  3. Śliczny piórnik :) zorganizowałam u siebie na blogu wymiankę, może się skusisz :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń