piątek, 1 sierpnia 2014

Cieniowane liście / ombre russian leaf

Liście z koralików to motyw, w którym zakochałam się, robiąc naszyjnik "Sad Iduny". I już wtedy zastanawiałam się, jak by wyglądały takie liście z efektem "ombre". Rozrysowałam sobie kolory, nawlekłam koraliki... i jest. Na pewno jeszcze wrócę do tego wzoru, tym razem myślę o metalicznej wersji.

Mnie, jako nowicjuszce koralikowania, wystarczył narysowany na gotowo wzór - jestem ciekawa, czy będzie on pomocny dla kogoś, czy też sensowniej będzie zrobić schemat "krok po kroku"... Czekam na opinie!

A dla tych, którzy nie robili nigdy liści zwanych "rosyjskimi", podaję link do polskiego tutoriala:
http://jolinka.blogspot.com/2013/01/tutorial-russian-leaf-listek-z-koralikow.html


Russian leaf is a motif I fell in love with, doing "Iduna's Garden" necklace. I was wondering how it would look like if I used "ombre" effect... So I drew colour scheme, took beads ... and this is it. I'm sure I'll make this again one day - it will be metallic version.

I'm an amateur but this scheme was useful to me - I wonder if it will be helpful for somebody else... I'm waiting for your opinions!








7 komentarzy:

  1. Martuś- przyślij mi zdjęcie swojej paczuszki dla etoilee - zwolkowa@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają, te kolczyki listki, sprawiają wrażenie lekkich i zwiewnych. Może się na takie skuszę, zwłaszcza, że jest tutorial i wzór. Żal nie skorzystać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo tak, skuś się koniecznie i pochwal się efektem, będzie mi bardzo miło!

      Usuń
  3. Witam :)
    Jeśli chciałabyś odświeżyć wygląd swojego bloga serdecznie zapraszam do przejrzenia naszej strony
    https://www.facebook.com/wystrojbloga
    Z chęcią zmienimy dla Ciebie wygląd twego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Są śliczne. kiedyś spróbuję je wykonać. dzięki za wzór :)

    OdpowiedzUsuń