piątek, 15 sierpnia 2014

post pełen zdjęć / post full of photoes



nastał 15 sierpnia - wreszcie mogę się pochwalić wymianką, w której wzięłam udział. Temat: limonka-mięta.
Miałam szczęście trafić na świetną osobę - Daria z bloga Rękodzieło Etoile spisała się doskonale - konkretna dziewczyna, zero niedomówień a paczka od niej - rewelacja! poprosiłam tylko o kwiatka do włosów...

i dostałam kwiatki, jak prosiłam!

Ale kwiatki to zaledwie ułamek tego, co znalazłam w paczce od Darii :

była też limonkowa bransoletka


niebieskie kolczyki
makramowa bransoletka


i znowu limonka - tym razem na szyję
przydasie, lakier i słodkości, które już dawno zniknęły



A oto zawartość paczki, którą przygotowałam dla Darii:

te kolczyki znacie z poprzedniego wpisu
bransoletka - na specjalne życzenie

kokarda w tym samym kolorze

zakładka do książki (Daria jest książkożercą :) )



słodkości, przydasie, kosmetyk, takietam 

Wielkie dzięki dla Darii za prezenty i dla Ewy za organizację wymianki : )

8 komentarzy:

  1. Piękne prezenty przygotowałyście dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! będę tę wymiankę wspominać wyjątkowo dobrze : )

      Usuń
  2. Same cudeńka!Super, że wymianka się udała- pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a Tobie, Ewo, należą się brawa za organizację! piszę się na kolejne zabawy u Ciebie : )

      Usuń
  3. cieszę się, że jesteś zadowolona, ja również, dziękuję za wymiankę

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne rzeczy, same cudeńka :) Moją uwagę przyciągnęła koralikowa kokardka, śliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! kokardka faktycznie dobrze się spisała jako wisiorek, mam w planach kolejne : )

      Usuń