środa, 29 października 2014

1 KAMIEŃ - 4 WARIACJE!

Mam w swoich zbiorach kamienie, które kupiłam jeszcze na przełomie gimnazjum/liceum (a powiem tylko, że za 3 miesiące będę inżynierem) i nie miałam totalnie pojęcia, co z nimi zrobić. Do tego dochodzi radosna historia o tym, jak podczas robienia zamówienia zwiesiło się allegro i w efekcie zamówiłam dwa razy więcej wszystkiego...

Niby kamienie jeść nie wołają i nie tracą terminu ważności, ale jakoś mi wadziły, więc postanowiłam wreszcie się nimi zająć. A że lubię robić sobie na złość, zajmę się nimi cztery razy!



Wymyśliłam więc wyzwanie. Samej sobie. Skoro nie umiałam nic zrobić z pastylką turkusu przez kilka lat, to teraz zrobię z nią COŚ cztery razy. W różnych stylizacjach.
Turkus ma 35 mm średnicy. A pierwsza wariacja na jego temat jest (a przynajmniej miała być) opierzona.











i jeszcze się pochwalę, bo dostałam czkawki z wrażenia:

więcej guzika w guziku znajdziecie TU

ok, wszystko na dziś. dobranoc wszystkim : )

8 komentarzy:

  1. Jeżeli coś ma czekać, aby powstało takie cudo, to warto. Na prawdę warto. Z niecierpliwością czekam na następne odsłony.
    Gratuluję wyróżnienia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję : ) ten wisior prosi się o pewne poprawki, nie jestem z niego do końca zadowolona...może z kolejnych będę bardziej dumna : )

      Usuń
  2. Też mam sporo takich czekających na zmiłowanie kamieni ;) Ty oplotłaś swój bardzo fajnie, podobają mi się kolory!
    No i bardzo Ci gratuluję wyróżnienia, idziesz jak burza w tych konkursach, ale wcale mnie to nie dziwi, robisz piękne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. imho jest zbyt "goły", ale skończyły mi się brązowe koraliki a nic innego mi tu już nie pasowało... dorobiłabym jeszcze jakieś frędzle/pióra/samaniewiem, Ty byś wiedziała ; )

      co do wyróżnień... śmieszna sprawa, bo próbowałam swoich sił mnóstwo razy i zawsze nic, wzięłam się za hafty i nagle kumulacja :P

      dziękuję za miłe słowo pod każdą kolejną pracą ; )

      Usuń
  3. piękne prace! wcale się nie dziwie, że tyle wygranych bo zasłużone:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mnie coraz bardziej to onieśmiela, bo przecież tyle mi brakuje do twórców, w których jestem wpatrzona... ale plus jest taki, że czytam masę miłych słów : ) dziękuję!

      Usuń
  4. Super wyszło, jestem ciekawa pozostałych trzech odsłon :)
    Gratuluję zasłużonego wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń