niedziela, 7 grudnia 2014

ROZDAWAJKA!

przebąkiwałam o tym nieśmiało od jakiegoś czasu, wreszcie słowa przerodziły się w czyn.

wywiązałam się z narzuconego sobie wyzwania - z kamienia, na który nie mogłam patrzeć, zrobiłam 4 biżutki, na które (mniej lub bardziej) miło mi się spogląda.

wielkie dzięki, że nie zostawiliście mnie z tym samej! ; )

w ramach podsumowania swoich zmagań proponuję Wam zabawę, w której możecie wygrać to turkusiątko, które najbardziej przypadło Wam do gustu.



Co zrobić, żeby wygrać?

Masz bloga? Proszę bardzo!
1. dołącz do publicznych obserwatorów bloga
2. udostępnij na swoim blogu podlinkowaną rozdawajkową grafikę (tę powyżej)
3. najprzyjemniejsza część - napisz w komentarzu numer pracy, którą chciałabyś/chciałbyś wygrać.


Masz konto na FB? Masz więcej szans na wygraną!

1. polub stronę Crafting Hard
2. udostępnij grafikę konkursową
3. jak wyżej - napisz w komentarzu numer nagrody : )
(dobra opcja dla niezdecydowanych!)

bawimy się do 1 stycznia 2015 : )

a teraz pora na nagrody:
(przy zdjęciach znajdziecie linki do postów)




    NUMER 1


    NUMER 2


    NUMER 3


    NUMER 4



liczę na Was! :*

32 komentarze:

  1. Cudne prace :) ja oczywiście marzę o 4 jest cudny. Na fb już warunki wypełniłam a na blogu pod adresem sutasz-sutasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze punkt 1. i zgłoszenie będzie gotowe ; )

      Usuń
  2. Takie piękne te prace, że nie sposób się nie skusić :-). Mnie podobają się wszystkie :-)Każda praca ma swój osobisty urok, więc każda będzie dla mnie wyjątkową niespodzianką jeśli się poszczęści. Marto czy mimo to muszę wybierać? Ja już obserwuję Ciebie na Google+, banerek na www.agolloarte.blogspot.com, a polubienie ze strony FB Agolloarte :-). Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najwyżej zrobię kolejne losowanie - tym razem dotyczące nagrody ; )
      super, że dołączyłaś! pozdrawiam! : )

      Usuń
  3. Wszystkie prace są piękne, ale marzy mi się 4.
    Pozdrawiam
    http://alagaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje zdolności znam z kreatywnego kufra i podziwiam kunszt twoich prac. Dołączam do obserwatorów i staje w kolejce po naszyjnik numer 4. Ostatnio jestem wielkim fanem "bogatej" biżuterii.Przy okazji zapraszam do siebie na rozdawajkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prace, całkowicie poza moim zasięgiem. Czym prędzej dołączam do obserwatorów bloga i ustawiam się w kolejce po cudeńko numer trzy. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za odwiedziny i udział w zabawie, pozdrawiam! : )

      Usuń
  6. Miałam 101 lajk na FB :-) I jedyneczka jest prześliczna!
    Twoje prace nie nazwałabym już rękodziełem a arcydziełem, nie wiem jak stertę koralików w taką całość można złożyć :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gratuluję, udało Ci się mnie zawstydzić!
      polecam gorąco te sterty koralików, nie ma nic przyjemniejszego niż składanie ich do kupy : )
      cieszę się, że dołączyłaś do zabawy ; )

      Usuń
  7. Piękne pracę ,doceniam wszystko co jest zrobione,po prostu cuda-piękności.Trzeba to bardzo lubić i kochać aby takie cuda tworzyć.Wszystkie rzeczy mi się podobają jednak wybieram 3.Oczywiście dołączyłam do obserwatorów bloga.Lubię też na focbooku gdzie wzięłam udział :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Trudno się zdecydować :) najchętniej napiszę 1,2,3,4 :D ......wybieram 1 ;)
    Udział wzięty na Fb
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, cztery cudeńka :). Jak dla mnie jeżeli mi się poszczęści to praca nr 3 :).
    Pozdrawiam i Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne cuda. Wybieram nr 4.

    http://cisowianka21.blogspot.com/
    obserwator to cisowianka20

    OdpowiedzUsuń
  11. zgłaszam się :)
    piękne prace i naprawdę ciężko się zdecydować którą wybrać, waham się między 3 a 4, ale w ostateczności wybiorę chyba 4 :)
    obserwuję jako: Kasia
    baner: modawedlugkasi.blogspot.com
    na fb lubię jako: Katarzyna Majdan

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prace są prześliczne, trudno się zdecydować :)
    Wybieram 1 :)
    Banerek na moim blogu: http://poradydlakazdejkobiety.blogspot.com/
    Obserwuję jako Sandi Cullen
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prace przepiękne.
    Wszystkie rewelacyjne, ale wybieram 4 :)
    Udostępnienie na fcb: https://www.facebook.com/profile.php?id=100004752706584
    Obserwuję blog jako: Bloom Cherry
    Obserwuję na fcb: Ania Jaszczuk

    OdpowiedzUsuń
  14. Info o candy tutaj: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.com/
    Ja też poproszę o wylosowanie numeru nagrody dla mnie, bo nie mogę się zdecydować, czy 2, czy 3. Oba piękne!
    Obserwuję jako Anna Gerszendorf.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne masz te prace! Dopiero natrafiłam na Twojego bloga, ale wiem że już tu zostanę! :D
    Obserwuję Cię jako Emilia Kaczmarska, bloga nie mam więc nie miałam jak wstawić banerka, jednak udostępniłam informację o konkursie na google+ oraz na twitterze (https://twitter.com/Emi013Emilia) mam nadzieję że to też się liczy :)
    Każda Twoja praca jest przecudowna, jednak najbardziej przykuła moją uwagę ta z numerem 4. :D
    Pozdrawiam cieplutko i życz miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może być i Twitter, czemu nie.; )
      pozdrawiam!

      Usuń
  16. Zgłaszam się i ja:) Z tych cudowności wpadła mi w oko 4:)
    banerek: isthemagichereforever.blogspot.com/
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. biorę udział. 4 po prostu się zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapisuję się!!! Obserwuję jako Agnieszka F., podlinkowany baner na sutasz-agi.blogspot.com. A nagrody podobają mi się WSZYSTKIE, ale wybieram 4, bo ten naszyjnik mnie zauroczył! Wygląda, jakby nosiła go Kleopatra ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Z chęcią przyłącze się do zabawy. Praca nr 4bardzo mnie zauroczyła .Banerek na http://koralikimanhi.blogspot.com/ Pozdrawiam i wszystkiego dobrego na Nowy Rok

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie piękne! Wybieram nr 3 i "Happy New Year":)))

    Obserwuję jako: Iza
    Fb: https://www.facebook.com/szczur.borsuk

    OdpowiedzUsuń
  22. Entliczek pętliczek niebieski stoliczek - wybieram nagrodę numer 4.

    Obserwuję jako: Patrycja W.
    Udostępnienie na FB: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1394934340803769&id=100008616482646&pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciężki wybór. Najbardziej chyba podoba mi się 4 potem 1 i 2.
    Lubię na FB jako Ania Sikora

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuje, na fb lubię.
    numerek 1 lub 3...

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako: r.helt
    Lubię na FB jako: Krystyna H
    Wybieram nr 4

    OdpowiedzUsuń