wtorek, 13 stycznia 2015

mroźnie, księżniczkowo

takie postanowienie się we mnie zrodziło, że czas najwyższy wpleść do swoich prac inne kształty i rozmiary koralików, czas nauczyć się czegoś nowego.

zaczęłam od wyplatanki z rivoli w roli głównej. towarzyszą mu czarne perły, transparentne Fire Polish i aluminiowe TOHO.  wyszedł z tego taki księżniczkowy wisior ; ) i choć nie bardzo lubię takie świecidełka, po skończonej pracy musiałam przyznać: "not bad!"

będzie jak znalazł na kolejne wyjście do opery!





 wisior z racji mroźnej kolorystyki zgłaszam na wyzwanie w Szufladzie,
natomiast ze względu na pobudki kierujące mną podczas tworzenia - na wyzwanie w Pomorze Craftuje.



do nauki wplatania większych koralików wykorzystałam tutorial znaleziony na YouTube  
natomiast krawatkę ogarnęłam rozumkiem dzięki tutorialowi Beading.com

ok. możecie przewijać dalej ;  )






22 komentarze:

  1. Jest naprawdę piękny. Aż się chce chwytać za koraliki i robić swoją wersję wisiorka. Dzięki za udostępnienie wzoru. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, robi się szybko i intuicyjnie : )

      Usuń
  2. WOW. Naprawdę cudo. Wygląda niczym kolia. Bardzo piękna praca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, pierwszy raz zrobiłam tak błyszczącą biżuterię i muszę powiedzieć, że ma ona swój urok ; )

      Usuń
  3. Piękny wisior, bardzo elegancki :) do opery wprost idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A myślałam, że będę ostatnia w Szufladzie w tym wyzwaniu:D Wisior wygląda bardzo wizytowo. Ten koralik w środku nadaje mu głębi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie aż za bardzo wizytowo - zawsze unikałam takich błyskotek :) myślę, że dziś do północy jeszcze wiele może się zdarzyć ;)

      Usuń
  5. Nie wytrzymam u Ciebie :/ wszystko co zrobisz to chcę! Spadaj sobie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Szykowny, a jakże. Uważam, że każda kobieta powinna mieć na stanie przynajmniej jedną sztukę biżuterii na bogato, nigdy nie wiadomo kiedy nastąpi niespodziewana okazja na wielkie wyjście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja hańba życiowa polega na tym, że ja w ogóle biżuterii nie noszę, nie umiem. mam parę kolczyków kupionych za 5 zł na jakiejś wyprzedaży i jak się nadarza wielkie wyjście, to je przywdziewam ; ) szewc bez butów chodzi!

      Usuń
  7. Cudeńko! Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie spodziewam się po nim wiele, ale dziękuję : )

      Usuń
  8. Przepiękny wisior!

    Dziękujemy za zgłoszenie go do wyzwania Pomorze Craftuje :)

    Pozdrawiam, Joanna z DT PC

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest przepiękny i do tego wyjątkowo elegancki! Dziękujemy bardzo za udział w noworocznym wyzwaniu specjalnym Pomorze Craftuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, czekam na wyniki! : )

      Usuń
  10. Przepiękny wisior. Nie potrafię się napatrzeć gdyż jest fantastyczny :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, jest przy tym bardzo prosty do wykonania, zachęcam ; )

      Usuń