piątek, 2 stycznia 2015

wyniki candy

czas na małe podsumowanie candy. 


Spłynęło do mnie ponad 150 zgłoszeń, z czego lwia część dołączyła do zabawy za pośrednictwem facebooka. Nie będę sobie wmawiać, że to zasługa mojego niebywałego talentu ;) bo konkurs przyciągnął wielu Łowców Nagród - chwilami miałam ogromny problem ze znalezieniem swojej grafiki wśród tylu udostępnionych konkursów : P znalazły się też osoby, które faktycznie zainteresowały się moimi pracami, pojawiły się pierwsze nieśmiałe zamówienia, dużo miłych słów i komentarzy - i to o tych osobach będę myśleć, gibając się kiedyś w bujanym fotelu i wspominając szaleństwa swojej młodości ; )
dziękuję wszystkim za udział i każde miłe słowo, to szczere i to grzecznościowe. 
bałam się, że nikt nie będzie chciał moich prac nawet za darmo, więc cieszę się bardzo, że obaliliście ten lęk ; )

ok, nie przedłużając
<werble>
<wstrzymany oddech>
nagroda wędruje do...

Justyny Wudarskiej!

Justyna zgłosiła się za pośrednicwem FB i wybrała dla siebie bohemiańsko-leśny łapacz snów ; )

gratuluję i mam nadzieję, że część z Was nadal będzie do mnie zaglądać : )















9 komentarzy:

  1. Dla twoich prac- warto zaglądać:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyna Słuszna Odpowiedź:D pozdrawiam!

      Usuń
  2. Gratuluję szczęśliwej zwyciężczyni i dziękuję Ci za zabawę! :) Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Awwwww, Justyna mój łapacz wygrała! :D
    Szczerze gratuluję!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję!. Oczywiście, że Twojego bloga będę nadal obserwować :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. "bałam się, że nikt nie będzie chciał moich prac nawet za darmo" - no chyba sobie żartujesz! Jak mogłaś nawet tak napisać! :P
    trafiłam do Ciebie jakiś czas temu właśnie za pośrednictwem candy, ale nie mogłam dodać do obserwowanych - coś mi się psuje... przed chwilą gadżet-widmo się pojawił i udało mi się Ciebie dodać - po czym znowu zniknął :D jednak tak jak napisałam - udało mi się, więc z przyjemnością zostaję na dłużej i czekam na kolejne tworki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze mówiąc ja do dziś nie odnajduję się w gadżetach na blogu ;) dzięki za miłe słowa - wiesz, co innego popatrzeć na biżuterię na zdjęciu i stwierdzić że ładna, a co innego chcieć ją nosić przy serduszku ;)

      Usuń