piątek, 27 lutego 2015

nie ma różu bez róży


nad wyhaftowaniem koralikowej róży myślałam już od jakiegoś czasu, zastanawiało mnie tylko, dlaczego w internecie nie mogę znaleźć efektów podobnych prób.

już rozumiem.

haftowanie róży to po prostu zły pomysł.

  pobawiłam się trochę nicią, zaczynając robótkę od wyszycia konturów - podobnie zaczynałam naszyjnik z ptakami. tym razem posunęłam się w tych rozpaczliwych zabiegach jeszcze dalej i poza konturami wewnętrznymi, obszyłam też nicią brzegi pracy, co pozwoliło mi na późniejsze zszycie poszczególnych elementów.





a wszystko po to, żeby wziąć udział w wyzwaniu Kreatywnego Kufra.

 inspiracją dla prac konkursowych jest zdjęcie wykonane przez Jolanię.




24 komentarze:

  1. Róża jest wspaniała! Z pewnością zasługuje na wyróżnienie :-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy taki komentarz jest dla mnie wyróżnieniem ;) pozdrawiam!

      Usuń
  2. Róża jest wspaniała! Z pewnością zasługuje na wyróżnienie :-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Róża rządzi, jest świetnie wycieniowana. Ja szyłam lilie i też nie widziałam podobnych. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zachwycałam się niedawno Twoimi liliami, więc taki komplement bardzo cieszy : ) myślałam, że kwiaty to dość popularny motyw w hafcie, widocznie jest inaczej : )

      Usuń
  4. Coraz bardziej rozkochuję się w Twoich pracach! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! mało brakowało, a ta wylądowałaby w śmietniku... ; )

      Usuń
    2. ;-) To połechtam ego - niemożliwe! :D

      Usuń
    3. może to przez to, że ani nie lubuję się w różowym kolorze, ani do ślubu mi się nie spieszy... ; )

      Usuń
  5. Piękna róża, tak delikatnie wygląda :)
    Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli zajmę wszystkie Twoje kciuki, to kto będzie robił biżuterię do Sowiarni? :<

      Usuń
    2. W takim razie trzymam te u nóg :)))

      Usuń
  6. Róża wyszła przepięknie :). Kolory pięknie między sobą przechodzą. Jest na co popatrzeć :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie to był bardzo dobry pomysł, bo róża jest piękna. Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja myślę, że gdyby to był zły pomysł, to by taka piękna praca nie powstała. Ale rozumiem rozterki bo bycie prekursorem do łatwych nie należy :P
    Czuję zwycięstwo, oj czuję :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powinnaś zasiąść w jury Kreatywnego, koniecznie! :D

      Usuń
  9. Piękna:) To "cieniowanie" koralikami i nicią mnie zachwyca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tą nicią nie mogę jakoś dojść do ładu - chwilami wydaje mi się, że wygląda dobrze, a potem myślę, że to dzikie i mało eleganckie rozwiązanie ... ale jeżeli Ci się podoba, to mogę powiedzieć "uff!" :)

      Usuń
  10. Bardzo ładna róża, bez której nie ma różu ;) Cieniowanie zwiniętych płatków ładnie wyszło, nadaje plastyczności płaskiej róży, a asymetria listków bardzo tu pasuje, ożywia projekt :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieniowanie to jakiś mój fetysz, wpycham je gdzie się da ;) dziękuję!

      Usuń