czwartek, 9 kwietnia 2015

i po świętach

miały być prezentami na Dzień Babci, ale czasu zbrakło, więc zmobilizowałam się przed Wielkanocą. Brochy-prezenty, które za podszeptem Mamy zawiozłam ze sobą na święta, żeby uraczyć nimi babcie. Przezornie zrobiłam ich więcej, żeby było w czym wybierać : ) 

taka ze mnie dobra wnusia!


  tę w trymiga pochwyciła Babcia Danusia <3

tę - po chwili wahania - wybrała (pra)Babcia Zosia <3, w planach jest taka sama dla Mamy

tę wspólnie wybrałyśmy dla nieobecnej Cioci

a te dwie zostały ze mną :)



i jeszcze anegdota na koniec, taka z serii 'problemy rękodzielników'. Babcia podsumowała temat moich rękoczynów słowami:

"a kiedy Ty masz czas dla siebie? biedactwo..."

powielkanocnie życzę Wam wszystkim, żebyście byli takimi biedactwami jak ja!






16 komentarzy:

  1. Śliczności :) Gdybym ja miała wybierać, skończyłoby się to pewnie bólem głowy albo wyrazem twarzy jak kot ze Shreka z pytaniem czy mogę wszystkie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama byłam zdziwiona tym, jakie mam konkretne kobiety w rodzinie ;)

      Usuń
  2. Cudowne :) mi najbardziej podoba się ta czarna co została z Tobą i ta dla cioci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brochy zachwyciły mnie już na FB. I ja bym miała problem,którą wybrać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne broszki. Którą babcia wybrała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak wyżej - babcia turkusową, prababcia niklową ; )

      Usuń
  5. Posumowanie babci, bezcenne! Nikt tak nie zrozumie rękodzielnika jak własna babcia ;)))
    Moja niestety już nie żyje, ale zdążyła kibicować mi w szaleństwie szydełkowania u robienia na drutach, nie zapomnę jak skwitowała mój sweterek i czapkę : "jak ty dziewczę wszystko potrafisz, mąż będzie miał z ciebie pożytek". Niestety sweterki go gryzą, a biżuterii nosić nie chce ;)))
    A brochy fajne, idealne na upominki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w dzieciństwie pozbawiłam babcię takich ilości nici, szmatek i kordonków, że już nic nie powinno jej dziwić...
      a mąż najwyraźniej nie umie wykorzystać Twojego potencjału ;)

      Usuń
  6. turkusowa broszka absolutnie wyjątkowa! wszystkie bardzo ładne, ale ta jest najpiękniejsza

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie piękne, ale wybrałabym tę z perłami i srebrną poświatą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sroczka z Ciebie - to najbardziej błyszczące ustrojstwo, jakie wyszło spod moich rąk :D

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. <3 <3 <3 zapewniłaś mi dodatkowe zasilanie!

      Usuń