wtorek, 30 czerwca 2015

Marta rozpakowała nagrodę. Wreszcie.

Nie było mnie milijon dni. Przez ten milijon dni wydarzyło się dużo dobra.

A konkretnie tyle:




Nagrodę zrealizowałam od razu po jej przyznaniu (i potem żałowałam, bo parę dni później w ofercie pojawiły się TAKIE BOSKIE kryształki), po czym... wrzuciłam ją pod biurko. Obowiązki studenckie wzywały, więc koraliki powędrowały na dalszy plan. I choć uczyłam się jak szalona, to była zdecydowanie najtrudniejsza sesja w mojej 'karierze' i po raz pierwszy grozi mi widmo kampanii wrześniowej. Podobno kiedyś musi być ten pierwszy raz...

Dziś wreszcie otworzyłam nieśmiało wieko pudełka od Royal Stone. I myślę, że w takiej sytuacji dobrym zwyczajem jest pochwalenie się nagrodą, żeby przybliżyć innym asortyment sklepu - sama z wielką uwagą przypatruję się takim wpisom na innych blogach. No to otwieramy : )

1. Koraliki Miyuki Tila w kolorach: Alabaster Grey Luster, Alabaster Blue Luster, Jet Hematite
(6 opakowań z każdego koloru)


 2. Półfabrykaty metalowe - będzie pierwsze podejście do filigranów : )

3. Sznury hematytu 6mm

4. Kaboszony szklane w kolorach: miedziany róż, czarno-złoty, hematyt

5. Łezki jadeitu w kolorach: arbuzowy, różowy, miętowy, granatowy,
    Różowy jadeit owalny
    Agat szary - moneta 25 mm
    Kocie oko - różowe łezki
    Amazonit owalny
 

6. Kaboszony szklane w kolorach: crystal, beżowy, fioletowy, morski

7. Koraliki Dagger w kolorach: Jet, Dark Bronze

8. Taśmy cyrkoniowe: grafitowa, opalizująca, biała, łososiowa, miętowa, pomarańczowa neonowa, czerwona

 9. Impregnat do tekstyliów (będą hafty!) + igły

Przydarzył mi się też gratis : )

I wisienka na torcie - karta VIP! <3


Chciałabym powiedzieć, że w wakacje nadrobię rękodzielcze zaległości... Ale wakacje to czas na pracę, więc zobaczymy jak będzie. Na razie obmyślam, jakie techniki nadają się na 1,5-godzinne dojazdy ;) może macie jakieś pomysły?

10 komentarzy:

  1. Ale miałaś udane łowy :) Ja też lubię sobie poczytać (albo raczej pooglądać) takie wpisy na blogach, zawsze mi coś wpadnie w oko, a potem portfel cierpi :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pamiętam, że Wasze łowy po zeszłorocznej wygranej zrobiły na mnie wielkie wrażenie i zanim zapełniłam koszyk, szukałam tego wpisu, żeby zobaczyć, czy nie pominęłam czegoś fajnego :D

      Usuń
  2. Wow! Gratuluję wszystkich wyróżnień, są w pełni zasłużone :) prace piękne! Szczególnie ta pierwsza kolia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! ta kolia kosztowała mnie tyle nerwów i stresu, że chyba faktycznie należała mi się za to garść koralików ;)

      Usuń
  3. Gratuluję:-):-) A i po przesyłce widać, że szykują się kolejne piękne rękoczyny:-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że poziom kolejnych rękoczynów nikogo nie zawiedzie :) dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  4. No to się będzie działo! Cudne kamyki i już widzę te wspaniałe projekty...
    Pozdrawiam i jeszcze raz gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, tak... robiłam dziś porządki w zasobach i okazało się, że mam tyle kamyków, że chyba życia mi nie starczy, żeby je spożytkować :D pozdrawiam! : )

      Usuń
  5. wow, zazdroszczę tego polowania i doczekać się nie mogę co wymyślisz z tych łupów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze - nie mam pojęcia, co z tym wszystkim zrobię... :D

      Usuń